Monday, January 28, 2013

By the sea

Täna oli nii ilus ilm. Õues oli 17 kraadi ja täitsa hea oli kohe olla :)
Minul hakkab kool 4.veebruar ja meil nädal aega veel, et puhata ja ümbrust avastada.
Täna hommikul näiteks lebotasime rõdul päikese käes. Päeval läksime Badalona randa niisama jalutama ja merekarpe korjama (no homo). Sinna kõnnib ainult 25 minutit. Mõnus oli ja meri on ikka päris ilus sinine.
Seal oli üks hästi pikk sild, kai või muul vms , mis läks merele. Seal käisime ka ja siis korjasimegi igaltpoolt merekarpe nagu muumid seda tegid :)



See kapiuks kukkus mulle varba peale ja pärast seda ma kiunusin umbes pool tundi oma voodi peal.




Me olime nagu nemad pmts (sama valged ka aga varsti saame pruuniks)



Sellest uksest tuli mingi rastatüdruk koeraga välja ja veel lukustas selle ukse keti ja tabalukuga :D


Meie kodukant

Ah niisama rõdul söömas.

Siis pärast randa vaatasime veel Badalona kesklinnas ringi ja avastasime, et selle väikse linna peatänaval on rohkem norme poode kui Tallinnas Rotermannis ja Viru keskuses kokku (Y)

Muidu mõtlesime siin ja google mapsitasime ja vaatasime, et kus võiks veel ära käia kaugemates kohtades.
Kuna Kaial on suur soov rannas magada siis otsustasime tulevikus ette võtta hääletamistripi Valencia linna.
Seal on vaatamisväärseid kohti. Teine koht, kuhu mõtlesime juba ammu hääletada on Andorra. Seda kõike teeme siis kui palju rohkem soojemaks läheb ja mu kool seda lubab. Aga jah, siin on elu väga mõnus. Ma juba tean, et suvel on mul siit raske lahkuda :D
Meil on ka siin tänavaotsas kaks baari, kus ees passib alati noormeeste kamp. Nendest peab alati nina maas teiselt poolt tänavat mööda minema. Kui tekib silmside siis on tüütu :D Nad hakkavad rääkima ja ütlevad " Baibi, baibi" ja teevad musihäälitusi. Mahe.

Lõpetuseks Kaia blondiininurk:

INT. Pime tuba-õhtu
Kaia ja Andra hakkavad magama minema, kui näevad, et kass tahab uksest välja saada. Kumbki tõusta ei viitsi.

Andra: Sina lased ta välja, sest sina fännad teda ja lased teda koguaeg sisse.
Kaia: Haha, unusta ära, mul suva.
Andra: No ma tean, et kui ma ta siit uksest välja lasen siis ta ei saa ikkagi õue, sest rõduuks on kinni ju...
Kaia: Ta on KASS, ta leidab mõne augu või pilu kust välja saada.

Fade out.
The End

Tsauks!

Andra








1 comment: