Thursday, April 4, 2013

Ega see mingi Eesti pole, et kohupiima poest saab.

Hola!

Eile hakkas meil uuesti keeltekool, nüüdsest 2 korda nädalas ja ikka õhtuti.

Keeltekoolis


Andral tuli põhikooli nostalgia peale vist :D.

Esimesel aprillil tegi Andra mulle päris hea nalja, mul on koguaeg selline tunne, et keegi sööb mu nussat, mis köögis seisab (ilmselt ma lihtsalt ei taha endale tunnistada, et ma seda ise nii kiiresti söön). Kui ma esimesel saia hakkasin tegema, oli mul purk peaaegu tühjaks kraabitud. Ma olin juba valmis minema ja küsima, et kes mu nussa ära on söönud, aga õnneks jõudis Andra mind veel takistada ja öelda APRILLL. Ta oli mu nussa kuskile kappi tassi sisse peitnud :D

Vahepeal on veel vist mainimata jäänud, et Andral tuli juba ammu mõte saata kiri suvalisele aadressile. Nii me tegimegi, kirjutasime mõlemad kirja, kus kirjutasime natuke endast ja palusime sellel, kes iganes selle kätte saab kiri samamoodi edasi saata. Viienda inimese jaoks panime sinna ka enda Eesti koduse aadressi, et see saaks kirja meile tagasi saata. Mina saatsin enda oma Inglismaale ja Andra kuskile Loch Nessi lähedale, eks siis näed, kas need mingi ime läbi meieni kunagi tagasi ka jõuavad. Oleks nii lahe kui jõuaksid.

Täna ütles Kadri meile, et meie blogi on lehel nimega Eestiblogid.
Me ei teadnud, et selline leht isegi olemas on ja ise ma seda sinna pannud pole. Kui me blogi kirjutama hakkasime siis mõtlesime, et eks seda loevad sõbrad ja pere ja nii, aga kui keegi teine veel arvab, et meie jutt  mingil imelikul põhjusel huvitav on, siis võib julgelt näiteks kommentaaridesse endast teada anda :D.

Mõtlesime, et teeks siis väikese nimekirja asjadest, mis siin teisiti on kui Eestis ja millega me olema juba võib-olla jõudnud ära harjuda nii, et pole neid maininudki. Kui mingi ime läbi peaks keegi võõras seda blogi tõesti lugema, siis on talle siin ka midagi huvitavamat kui ainult meie lollid naljad :D:D

LIST 
  • Vein on siin palju odavam. 
  • Koeri on tänavatel palju rohkem näha kui Eestis, ka kesklinnas, aga selle võrra on ka koerasitta igal pool rohkem (selle koristamine siin just väga moes pole).
  • Pühapäeviti on lahti ainult mõned üksikud väikesed poed, kõik muu on kinni. Kesest päeva on siesta, kus pannakse ka poed paariks tunniks kinni.
  • Prügikaste on tänavatel alati mitu koos nii, et prügi on hea ja lihtne sorteerida. Neid saab jalaga vajutades lahti teha ja mingit majade järgi prügi viimist siin küll pole, viska kuhu tahad.
  • Prügikastide kõrvale jäetaks tihti vana ja korralikku mööblit, mis ongi mõeldud teistele võtmiseks.
  • Valgus on siin alati kollane, nagu Andra arvas.
  • Väga palju on väikeseid baare ja söögikohti nii, et tänavatel lõhnab alati nagu mõni söök.
  • Emiliano käest saime teada, et nendel väikestel linnupuuridel, mis kõigil siin on, võib olla ka teine otstarve. Nimelt kui vaatad, et mõni sellega liiga hoogsalt vehib, siis on seal ilmselt linnu asemel hoopis kanep:D.
  • Mõnes kohas peab tänaval täitsa järsust mäest üles ronima, rääkimata nendest, mis aknast paistavad.
  • Söögist on siin samuti palju asju, mida Eestis pole. 
Kaheksajalad

Karbid

Sellised suured lihakäntsakad on igal pool.

Neid suupisteid on alati baarides ja ka külmaletis nii, et saab ise kodus teha. Ma olen kahte sorti proovinud ja head on, sees on nagu sulajuust ja siis näiteks kas kana või peekon.

Oreo Milka, oiiiii kui hea.

Küpsiseid on siin ka väga palju erinevaid. Näiteks Filipinod on siin kuulsada ja ka väga head, eriti valged.


  • Siin on küll igasugust lahedat sööki, aga ikka on lisaks leivale asju, mille igatsus tuleb (mille peale ei oska alguses tullagi) näiteks tatar, merevaik, KOHUPIIM ja mul ka Kalevi ananassi kommid :D.

Eile kui keeltekoolist koju tulime, leidsime ühe laheda riiuli tänavalt. See oli täitsa terve ja korralik, ma pesin selle ära ka, praegu kuivab rõdul, eks vaatab kuhu selle panna saab.


Peale Andorras Fredoga pikemalt koos olemist leidis Andra, et pole see kass nii hull midagi. Peamiselt just selle pärast, et erinevalt koerast pole tal mingit haisu. Lisaks on ta meil juba pooleldi treenitud ka, laua peale ta minna ei või (talle meeldib sealt asju maha lükata, aga seal on tindid ja valmis tööd ja nii). Kui ta sinna läheb siis väiksema kõvema hääle peale saab juba kohe aru, mida ta tegi ja hüppab maha.

Muidu on meil juba päris roheline ja asjad õitsevad.


Ongi vist kõik, tsau siis selleks korraks.

Kaia

4 comments:

  1. Mina anna ennast peale seda postitust märku . Teie vahvat blogi jälgin lihtsal põhjusel , nimelt tulen ise Mai lõpust Barceloonasse kuukeseks , vb kaheks elama . Siit jälgin igasugust infot . Ootaksin huviga postitust ühistrantspordst ja hindade võrdlust nt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, väga lahe! Üritame selle kohta siis kindlasti kirjutada :)

      Delete
  2. Kui juba postituses läks mainimiseks, et uued lugejad võiksid endast märku anda siis nii teebki. Avastasin eestiblogid.ee'st Teie blogi ja nüüd ma siin siis loen postitusi järgi. Väga hubane blogi ja mõlemad kirjutate ka väga hästi, et on hea kohe lugeda. Samuti pildid on väga mõnusad ja kadestamist väärt! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seda on küll tore kuulda, üritame siis samas vaimus jätkata :)

      Delete