Saturday, April 6, 2013

Joogikosed, naha alla kantud tint, transpordi iseärasused ja suur lõhkev kookospall

Reedel peale Kaia tööd saime linnas kokku ja läksime minu uut kõrvauku näitama. Ta ütles, et see on väga kenasti paranenud ja kõik on korras. 
Alguses mõtlesime kuskile sööma minna ka, kuid ma avastasin, et mul polegi kõht nii tühi ja seetõttu otsustas Kaia Burger Kingigst burksi võtta. See oli saatuslik otsus, sest seal sain ma suure margi-ataki. Kaia võttis mingi eine kus oli ka suur suur coca-cola ja ta otsustas seda kõike veel hävitama minna teisele korrusele. Valisime laua otse sisemise rõdu ääres ja kui Kaia oma kandiku lauale asetas, siis coca-cola lendas pikali. Coca-colat oli nii palju, et sellest tekkis vahutav juga mis voolas alla kassa järjekorras seisvatele inimestele kaela ja ilmselt ujutas üle ka pool esimest korrust. See oli väga raske hetk minu elus. Kõik käis nii kiiresti, et ma ei jõudnud ka Kaiast eemale astuda, niiet kõik nägid, et ma temaga koos olin. ISEGI Kaial endal oli häbi ja me kobisime alla keldrikorrusele sööma :D

Pärast jalutasime linnas natukene






Ja nüüd asja juurde. Miks me tegelikult linna tulime?

Kaia kauaegset unistust täide viima


Jah! Ta tegi tatoveeringu.

Emad, isad, vanaemad. Sõnumitooja pole süüdi :D

Paar valugrimassi tuli ja üks kiunatus ka. Pidi päris valus koht olema aga see
läks ruttu ja Kaia oli väga tubli.

Lõpptulemus!
Pilt ja idee pärineb Jean Antoine Exupery raamatust "Väike prints"

Täna tegin natuke kooliasju ja pärastlõunal tegime väikest hinnauuringut. Viimasest järgmises sissekandest aga praegu seletaksin ära, kuida siin asjalood transpordiga on.
Meie sõidame põhiliselt metrooga, selle süsteem on siin megalihtne ja mugav. Kõige mõtekam on osta 10 korra pilet mis maksab 9.80. Siin on väravad millest läbi lähed ja ühe korra eest võid ükskõik kui palju seal all ringi sõita aga kui välja tuled süsteemist siis järgmine kord pead juba uue korra eest sõitma. Need käivad tihti...iga 2-3 minuti tagant, kunagi ei pea kaua ootama.
Iga päev ja iga kell saab sõita kuhu tahad, sest kui metroo ei käi mõndadel päevadel ööseti siis bussid ikka käivad. Hea on see, et bussiga saab samamoodi sama piletiga sõita ja bussid sõidavad siin koguaeg.
Kui maanduda Girona lennujaama siis sealt on kõige mõtekam Barcelonasse tulla bussiga  mis on pandud RyanAiri lennuaegadega kokku klappima ja ühe otsa hind peaks olema kuskil 12-16 euri.

moselminaised lapsi kiigutamas

suur punt barca särkides lapsi mängis jalkat, kõik ei jäänud pildile

Sellele loomale meeldib viimasel ajal teki all koobastes magada


Loomadest rääkides: kunagi küsisime Emiliano käest, et ega siin pole mürgiseid ega ohtlikke loomi nagu näiteks madusid, ämblikke või haisid. Meile tuli üllatusena, et siin pole selliseid asju. Emiliano ütles, et kõige mürgisemad loomad siin Hispaanias on poliitikud :)

Kaia geniaalsuse nurk:
Ostsin täna poest kookospähkli ja Kaia lubas selle minu jaoks puruks teha. Lõpuks tuli ta sellisele ideele, et visata kookospähkel meie viienda korruse rõdult alla. Ta oli nii elevil ja lõpuks ma lubasin tal seda teha. Ta lasi mahla välja pani selle kilekotti ja viskaski alla. Mina olin muidugi eelnevalt all ja kontrollisin, et ükski süütu inimene viga ei saaks. Õnneks oli tänav puhas ja isegi tavaliselt maja ees mängiv lastekamp oli kuskil mujal..vb sõid nad toas putru. Päris hull pauk käis aga eesmärk õnnestus saavutada. Üks vanamees itsistas ainult läheduses. Ehk meenutas ta oma enda nooruspõlve koerustükke :D



Andra

No comments:

Post a Comment