Friday, May 17, 2013

Külalispostitus: KAS HISPAANIA ON TÕESTI NII ILUS VÄ

Tere!
Vabandan kohe ette ära, et ma ilmselt väga hästi siia kirjutada ei oska, sest ma pole kunagi varem bloginud, aga mann ilmselt oskab veel vähem :D
Tulime täna siis siia badalonasse andrale ja kaiale nädalaks külla.
Mina pole kunagi varem lennukiga sõitnud ja veits kartsin. Lennukis oli hästi kitsas ja õhku polnud ka üldse ja seletasin mannile vist üsna kõva häälega, kuidas mul klaustrofoobia tuleb ja et ikka nii hirmus on. Ja mu kõrval istus üks poiss, kellel ilmselt on lennufoobia ja igatahes ta hakkas kohe alguses juba rummi jooma ja pakkus siis mulle ka, et kergem üle elada see lend :D Ja ma võtsin talt kogu pudeli. Aga tegelt ei olnudki nii hirmus, maandumine oli väga lahe.
Gironasse jõudes istusime bussi peale ja sõitsime barcelonasse. Saime andra ja kaiaga kokku, kes meile vastu olid tulnud. See oli väga tundeline hetk. Jooksime üle bussijaama tee ja see oli NII ILUS. NII ILUS VÄ. MUL JÄI HING KINNI SELLISE ASJA PEALEÄÄ. ja läksime kohe metroo peale ja sõitsime badalonasse. Vahepeal oli tee peal päris palju selliseid hästi lahedaid väikeseid külakesi mägede vahel. Hästi ilusad värvilised majad olid.

Bussijaam

                                                         Andra ja Kaia meid ootamas

Tänava peal nägime hässsssti armsat väikest kassipoega ka. Ta oli tõesti megaarmas ja julge ka.



Vaatasime kodu üle ja läksime kohe poodi süüa ostma. Tee viis läbi fantastilise pargi, kus nägime kahte meest tatti panemas. Siis jõudis kohale, et me pole enam eestis. Andra polnud seda kunagi varem  näinud. Tegelikult vist keegi teine meist ka mitte. Ostsime homseks õhtusöögiks toidukraami ja leidsime ka mingisuguse väga odava hispaania alkoholi. Mul ei ole õrna aimugi, mis see on, aga kaia ja mann on veendunud, et see on õunaviin. Koju jõudes panime ahju sooja ja hakkasime katusel pitsat sööma.




Pitsa maitseb hea
                                                           

Rääkisime juttu, põhiliselt minu hooldusravi praktika kohta. Ja nüüd hakkamegi kohe sättima ja barcelonasse välja minema. Siin katusel on praegu juba päris pime, aga pusa väel on täiesti soe ja hea ja linn paistab tuledes väga väga ilus. Mõnus:)


Kirjutamiseni:)

Kadri

No comments:

Post a Comment